ویژگی های جدید ورد Office 2016 Word

همان طور که می دانید برنامه Office 2016 اوایل مهر ۱۳۹۴ به عموم کاربران معرفی گردید و در مطلب چداگانه به معرفی ویژگی های جدید آفیس ۲۰۱۶ پرداختیم.

در این مطلب آموزشی قصد داریم به طور اختصاصی به ویژگی های جدید برنامه ورد ۲۰۱۶ بپردازیم.

افزوده شدن قابلیت Tell me what you want to do:

به طور خلاصه به کمک این گزینه می توانید منوی مورد نظر یا  عملیاتی که با آن آشنایی ندارید را در سریعترین زمان ممکن پیدا کنید.ما در مقاله ای جداگانه به بررسی قابلیت های ابزار Tell me پرداخته بودیم.

کار کردن همزمان چند نفر بر روی یک سند در ورد:

به کمک این گزینه می توان به طور همزمان و چند نفر، بر روی یک فایل ورد کار کرد.برای آموزش نحوه کار با این ابزار به مقاله “کار همزمان چند نفر بر روی یک فایل ورد” مراجعه نمایید.علاوه بر این قابلیت اشتراک گذاری(sharing) اسناد شما در اکانت وان درایو یا شرپوینت به راحتی هرچه تمام ممکن شده است.

افزوده شدن قابلیت Insights یا آگاهی دهنده:

به کمک این ابزار می توانید در سریعترین زمان ممکن در مورد عبارت مورد نظر خود اطلاعات لازم را به دست آورید.برای آموزش نحوه کار با این ابزار می توانید مقاله “جستجوی هوشمند در ورد” را مطالعه نمایید.

بهبود فرمول نویسی در ورد:

در ورد ۲۰۱۶ ابزار جدیدی به نام Ink Equation افزوده شده است که فرمول نویسی را بسیار بسیار راحت برای شما انجام می دهد.اگر از ابزار هایی که دارای صفحه نمایش لمسی مانند تلفن همراه،تبلت و نمایشگر های لمسی هستند، استفده می کنید.کافیست با دست یا قلم خود فرمول های خود را بر روی این ابزار رسم کنید.برنامه ورد ۲۰۱۶ آن را به متن تبدیل خواهد کرد.حتی اگر نمایشگر لمسی ندارید می توانید از با موس خود از این ابزار استفاده کنید.

ویژگی جدید ورد 2016

بهبود تاریخچه یا Recent ورد:

در ویرایش ۲۰۱۶ ورد،اگر به قسمت Backstage مراجعه کنید و بر روی گزینه Recent کلیک کنید.مشاهده خواهید کرد به لیست آخرین فایل ها همراه با تاریخ آن ها دسترسی خواهید داشت.

اکنون شما را به دیدن ویدو امکانات جدید ورد ۲۰۱۶ که توسط pcmag تهیه شده است دعوت می کنیم:

http://dl.office-learning.ir/ads/ویژگی های جدید ورد ۲۰۱۶٫mp4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *