انتشار نسخه نهایی آفیس Office 2016-ویژگی های جدید

بالاخره انتظار ها به سر رسید.نسخه نهایی مایکروسافت آفیس امروز ۳۱ شهریور در دسترس عموم قرار گرفت. پیش تر در این پست نسخه آزمایشی آن را برای علاقه مندان قرار داده بودیم.نسخه ۲۰۱۳ آن در تاریخ ۲۰۱۰/۱۰/۲۵ برای عموم عرضه شد و کمتر از ۳ سال نسخه ۲۰۱۶ آن در تاریخ ۲۰۱۵/۹/۲۳ عرضه شد که نشان از برنامه ریزی دقیق و توجه مایکروسافت و مایکروسافت آقیس به این بسته بی رقیب در دنیا می باشد.

همه ما می دانیم رقابت سرسختی بین غول ها تکنولوژی در جریان است، که به طور خلاصه شامل موارد زیر می باشد:

رقابت سرفس پرو ۳ ( و در آینده نزدیک سرفس پرو ۴) و محصول جدید اپل

رقابت سیستم عامل های ویندوز ۱۰ و اندروید و ای او اس

حضور تلفن های همراه لومیا مایکروسافت و رقابت با سیستم عامل های دیگر

رقایت کنسول های بازی Xbox One و PlayStation 4 و بازی های منحصر به فرد آن ها

همه موارد یاد شده نشان از آینده روشنی است که به مدیریت نادلا در حال شکل گیری می باشد. اگر رقابتی  در عرصه سیستم عامل ها نمی بود، شاهد این شکوفایی نبودیم و شاید هنوز هم با ویندوز ۷ یا نهایتا ۸ تا مدت ها زمان را سپری می کردیم و یا مجبور بودیم برای خروج از محدودیت های موجود یک پلت فرم یا سخت افزار دیگری را انتخاب بکنیم.اما خوشبختانه مدیریت جدید و رقابت سالم و سازنده باعث شد که از این سیستم عامل دوست داشتنی جدا نشده و هر روز شاهد رشد چشم گیر آن باشیم.

اما محصولی که هیچ کس در دنیا قدرت رقابت با آن را ندارد و یا حداقل محصول جایگزین و یکپارچه ای را برای آن ارائه نداده است، محصول مایکروسافت آفیس می باشد.محصولی که بر روی بسیاری از کامپیوتر های دنیا و حتی تلفن های همراه و تبلت ها در حال اجرا می باشد و نمی توان کسی را یافت که بی نیاز از این محصول باشد.

مایکروسافت ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ نسخه نهایی آفیس ۲۰۱۶ را منتشر کرد.از نظر ظاهر، مایکروسافت آفیس ۲۰۱۶ فرق چندانی با آفیس ۲۰۱۳ ندارد اما  عمده تفاوت این محصول بر روی خدمات ابری و همکاری تیمی و جمعی می باشد.عمده ویژگی های آفیس ۲۰۱۶ مایکروسافت:

۱)کار همزمان بر روی یک سند توسط چند نفر(قبلا فقط از طریق آفیس ۳۶۵ امکان پذیر بود)

۲)Office 365 Planner و Delve که قابل توجه کارشناسان مدیریت و کنترل پروژه می باشد(به کمک آن می توانید تعیین کنیدیک وظیفه (مانند صورت جلسات) پیگیری شده است؟ چند روز دیگر تا پایان آن مانده است.ویا اینکه یک شخص مشغول پیگیری چه فعالیت هایی می باشد)

۳) افزوده شدن قابلیت Tell Me. اگر کلید میانبری از برنامه ها را نمی دانید این برنامه به کمک شما می آید.

۴) کورتانا دستیار صوتی مایکروسافت به آفیس ۲۰۱۶ افزوده شده است مثلا به کورتانا بگویید کارهای روزانه را اعلام کن و این دستیار برنامه Outlook را اجرا کرده و به شما کارهای روزانه را نمایش می دهد.

۵)بهینه سازی اسکایپ برای محصولات آفیس ( این ویژگی برای کاربران تجاری بسیار کاربردی می باشد مخصوصا که نیاز به پرداخت هزینه هم نمی باشد!!!)

۶)مرورگر مخصوص که برای محصولات آفیس بهینه سازی شده است.

۷)بهبود عملکرد Outlook در زمینه های مختلف (یکپارچه شدن با آفیس ۳۶۵، پی بردن به رفتار شما برای خواندن ایمیل ها(Clutter)،جستجوی سریعتر، یکپارچه شدن با وان درایو و …)

۸) افزوده شدن نمودارهای در اکسل ۲۰۱۶ (Waterfall,Pareto,Treemap,Histogram,Sunburst)

۹)افزوده شدن Sway

۱۰)جستجو هوشمند-Insights و Smart Lookup آفیس ۲۰۱۶

پیشنهاد ما:فعال کردن مترجم انگلیسی به فارسی در آفیس ۲۰۱۶

ویدئو زیر درک بهتری از امکانات گفته شده به شما ارائه خواهد داد:

http://dl.office-learning.ir/ads/امکانات و ویژگی های آفیس ۲۰۱۶٫mp4

برای دیدن تفاوت نسخه های موجود و قیمت ها به این صفحه مراجعه کنید.کاملترین نسخه Office Professional 2016 به قیمت ۴۹۹ دلار می باشد.

برای دانلودنسخه نهایی آفیس Office Professional Plus 2016 (x86 and x64) 2016 به اینجا مراجعه کنید.و برای  سیستم عامل مک اینجا کلیک کنید.

برای دریافت و دانلود نسخه نهایی Visio Professional 2016  کلیک کنید.

برای دریافت و دانلود نسخه نهایی Project Professional 2016  کلیک کنید.

هم اکنون می توانید از فروشگاه اینترنتی آفیس لایسنس اورجینال Office Professional 2016 این محصول را تهیه نمایید تا لذت استفاده از محصول اورجینال را بیشتر درک کنید.

What’s New and Improved in Office 2016

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *