آموزش حذف و افزودن اسلاید ها در پاورپوینت

آموزش حذف و افزودن اسلاید ها در پاورپوینت

آموزش حذف و افزودن اسلاید ها در پاورپوینت

برای اضافه کردن اسلاید در Power point چند راه وجود دارد:

برای اضافه کردن اسلاید در Power point چند راه وجود دارد:

1-به تب Home رفته و گزینه New slide را بزنید و یک طرح انتخاب کنید یا گزینه New slide را بزنید بدون اینکه طرحی را انتخاب کنید

2-از کلید میانبر Ctrl + M استفاده کنید

3-سمت چپ صفحه راست کلیک نموده و New slide را بزنید.

برای اضافه کردن متن و تصویر به اسلاید مراحل زیر را انجام دهید:

1-به تب Home رفته و گزینه New slide را بزنید یک Layout را انتخاب کنید مثلا ما در اینجا Layout، Picture with caption را انتخاب می کنیم که دارای یک مکان برای عنوان و یک مکان برای توضیح درباره ی عنوان و یک جای عکس است. در قسمت عنوان، عنوان مورد نظر را تایپ می کنیم. در قسمت توضیح قسمتی از یک متن آماده را کپی می کنیم حال گزینه Paste برای ما فعال است اگر گزینه اول از سمت چپ را انتخاب کنبم متن را با فرمت فعلی Presentation مان Paste می کند. اگر گزینه دوم از سمت چپ را انتخاب کنیم متن را با فرمت اصلی Paste می کند. اگر گزینه سوم از سمت چپ را انتخاب کنبم متن را به عنوان یک عکس قرار می دهد و اگر گزینه چهارم را انتخاب کنیم فقط به عنوان یک متن خالی Paste می کند. گزینه ای که مناسب تر هست را انتخاب می کنیم.

2-اگر ماوس خود را روی هر کدام از آیکن های وسط سمت راست ببرید می توانید عکس، جدول، چارت، گرافیک، ویدئو و عکس آنلاین را انتخاب کنید. پنجره ی  Brows باز می شود عکس مورد نظر را انتخاب و Insert را بزنید تا تصویر وارد برنامه شود.

نکته1: اگر می خواهید مانند همین اسلاید، اسلاید دیگری ایجاد شود روی اسلاید راست کلیک کنید و سپس Duplicate slide را بزنید.

نکته2: برای اینکه عکس همان اسلاید را تغییر دهید و بقیه بدو ن تغییر بماند روی عکس راست کلیک کرده و گزینه Change picture را کلیک کنید و عکس را از قسمت مورد نظر انتخاب و Insert را بزنید.

انتخاب چند اسلاید در پاورپوینت

نکته3: برای اینکه چند اسلاید باهم انتخاب شوند روی یک اسلاید کلیک کنید سپس کلید Shift  را پایین نگه دارید و سپس اسلاید بعدی را انتخاب کنید.

برای پاک کردن اسلاید های اضافی 2راه وجود دارد:

1-اسلاید مورد نظر را انتخاب کنید و کلید Delete را از روی صفحه کلید بزنید.

2-روی اسلاید راست کلیک کنید و Delete slide را بزنید.

2 thoughts on “آموزش حذف و افزودن اسلاید ها در پاورپوینت

  1. ربابه دریس حمادی میگوید:

    باسلام و عرض تشکر
    بابت راهنمایی خوب و موثر تان .سلامت و موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *