در Chrome با Office Online مایکروسافت کار کنید

شما زمانی که وارد اکانت خود از طریق وب سایت Outlook.com می شوید می توانید به ابزار های آنلاین ورد،اکسل،پاورپوینت،,وان نوت و Sway دسترسی داشته باشید.در این حالت فرقی نمی کند با چه مرورگری( مانند کروم،فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر) وارد اکانت اوت لوک خود شوید.

مایکروسافت آفیس آنلاین

پس سوال اصلی اینجاست چرا باید از افزونه Office Online که توسط مایکروسافت نوشته شده است بر روی   Chrome استفاده کنیم؟

1) این برنامه توسط مایکروسافت برای مرورگر کروم نوشته شده است و از پشتیبانی مایکروسافت برخوردار است.

2)این برنامه با اکانت مایکروسافت آفیس شما فعال خواهد بود و فایل ها و برنامه های شما در اکانت اوت لوک  ذخیره خواهد شد.

3)این برنامه برای اشخاصی که از تبلت های اندرویدی بهره می گیرند و به آفیس 365 دسترسی ندارند بسیار مناسب خواهد بود.

4)همان طور که می دانید مرورگر Microsoft Edge در ویندوز 10 مایکروسافت معرفی گردید و کلیه نقص های اینترنت اکسپلورر را پوشاند و این مرورگر فرزند جدید مایکروسافت در زمینه مرورگرها می باشد.یعنی این مرورگر کلا با اینترنت اکسپلورر تفاوت دارد و از نو برنامه ریزی شده است.این مرورگر رقیب جدید و جدی مرورگر های فایرفاکس و کروم خواهد بود و تا کنون تحسین متخصصین را در برداشته است.یکی از ویژگی های این افزونه که به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت پشتیبانی از افزونه ها خواهد بود و حتی افزونه های فایرفاکس و کروم را می توانید به این مرورگر اضافه کنید!!! ولی چون در حال حاضر این امکان وجود ندارد مایکروسافت این امکان را برای کاربران کروم فراهم کرده است.

برای دنلود این افزونه ایتدا مرورگر کروم خود را باز نمایید و بر روی لینک زیر کلیک کنید.

Download Office Online For Chrome

سپس بر روی عبارت  ADD TO CHROME کلیک کنید.تا این افزونه به مرورگر شما اضافه گردد.بعد از اضافه شدن این افزونه، لوگوی آفیس را در بالای مرورگر مشاهده خواهید نمود.

با کلیک بر روی لوگوی آفیس، انتخاب خواهید کرد که وارد کدام اکانت خود خواهید شد.اکانت OneDrive یا OneDrive for Business.در اینجا ما OneDrive را انتخاب کرده و با وارد کردن یوزر و پسورد خود صفحه زیر را خواهید دید.اکنون می توانید با کلیک بر روی ایکون آفیس به فایل های خود دسترسی داشته باشید.

نصب آفیس آنلاین بر روی کروم

تایید امنیتی office online

مدیریت فایل ها در آفیس آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *