راه اندازی کانال رسمی وب سایت آموزشی آفیس

همان طور که می دانید برنامه تلگرام مدتی است قابلیت جدید به نام کانال (Channel) راه اندازی کرده است.با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند پیام های خود را بدون محدودیت در تعداد گیرنده به جمعیت های بسیار بزرگ ارسال کنند.

برنامه تلگرام هم اکنون برای کلیه پلت فرم ها (ویندوز، مک و لینوکس) و برای تلفن همراه (ویندوز فون،آیفون،آیپد و اندروید) و همچنین نسخه تحت وب در دسترس می باشد. یعنی با این قابلیت ها شما در هرکجا و هر مکان(از اداره و دانشگاه تا مراکز خرید و فرودگاه) به اطلاعات دسترسی دارید.

هم اکنون می توانید از طریق لینک زیر به گروه ما پیوندید و از آخرین اخبار و آموزش های آفیس همیشه و هرکجا آگاه شوید. لطفا لینک را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

============================================

پیشنهاد ما عضویت در صفحه لینکدین سایت می باشد.زیرا با سایر متخصصین در این حوزه در ارتباط خواهید بود.اگر عضو این شبکه 400 میلیونی هستید، کافیست فقط بر روی دو لینک زیر کلیک کنید.اگر عضو نیستید، کافیست “عضویت شبکه لینکدین” شوید.

ابتدا به صفحه ما در شبکه لینکدین مراجعه کنید و بر روی گزینه Follow کلیک کنید:

عضویت در صفحه لینکدین وب سایت آموزشی آفیس

سپس به لینک زیر مراجعه کنید و بر روی Connect کلیک کنید:

ارتباط با سایر متخصصین

با عضویت در هر دو لینک بالا از آخرین اخبار آفیس،آموزش های آفیس،کلاس های تخصصی آفیس آگاه خواهید شد و علاوه بر این موارد می توانیم درخواست های خود را به اطلاع مایکروسافت آفیس برسانیم و با سایر متخصصین در ارتباط باشید و از موقعیت های شغلی و آخرین اخبار آگاهی یابید.لطفا با عضویت در هر دو لینک گفته شده از ما حمایت کنید.

============================================

اگر دوست دارید در سایر رسانه ها ما را دنبال کنید، می توانید از لینک های زیر هر رسانه ای را که مد نظر دارید را انتخاب کنید:

کانال رسمی وب سایت آموزشی آفیس  در تلگرام

کانال رسمی وب سایت آموزشی آفیس در فیس بوک

کانال رسمی وب سایت آموزشی آفیس در توییتر

کانال رسمی وب سایت آموزشی آفیس در گوگل پلاس

کانال رسمی وب سایت آموزشی آفیس در لینکدین

کانال رسمی وب سایت آموزشی آفیس در اینستاگرام

کانال رسمی وب سایت آموزشی آفیس در کلوب

کانال رسمی وب سایت آموزشی آفیس در آپارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *