Home Office معرفی Sway ابزار جدید مایکروسافت

معرفی Sway ابزار جدید مایکروسافت

4
معرفی Sway ابزار جدید مایکروسافت

قبلا به معرفی برنامه برنامه وان نوت پرداختیم و یکی از استفاده های را برای یادداشت برداری موقت از ایده ها در موقعیت های مختلف عنوان کردیم تا بعدا به آن ها مراجعه کرده و بر روی آن ها کار کنیم.

حالا با پیوستن بیل گیتس به آفیس و همکاری تیم OneNote  و Office Labs باعث ایجاد ابزاری شده است که بتوانید خلاقیت های خود را با قدرت و امکاناتی بیشتر و راحت تر در بستر وب و با برنامه هایی که بر روی تبلت و تلفن همراه مهیا شده، پیگیری کنید.نام این ابزار Sway می باشد.

Sway عضو جدید خانواده مایکروسافت آفیس می باشد که به تعریف آن از ویکیپدیا می پردازیم:

Sway (با تلفظ sweɪ) یک ابزار ارایه تحت وب است که نسخه پیش نمایش آن در تاریخ 1 اکتبر 2014(9 مهر ماه1393) از طریق دعوتنامه به عنوان یک عضو خانواده آفیس منتشر شد.(به مدت 10 هفته این ابزار در حالت پیش نمایش و پذیرش از طریق دعوتنامه بود ولی اکنون استفاده از آن برای عموم آزاد شده است)

Sway این امکان را به کاربران می دهد تا متن و تصاویر را برای یک ارائه با هم ترکیب کنند.کاربران می توانند مختوای خود را از ابزار های مختلف و یا  از منابع اینترنتی مانند توییتر، وان درایو، یوتیوب، و یا فیس بوک انتخاب بکنند. Sway را می توانید از طریق وب یا برنامه هایی که برای IOS یا Android یا Windows Phone منتشر خواهد شد، در اختیار داشته باشید.

به طور خلاصه Sway  یک ابزاری است ایده های خود را در آن وارد کرده (به دور از پیچیدگی) و در فزصت مناسب آن ها را از طریق منابع و تحقیقات  و ابزارهای خود گسترش خواهید داد و به نتیجه خواهید رساند.فرقی نمی کند استاد دانشگاه باشید یا تاجر یا خانه دار، این ابزار برای خلاقیت های شما ایجاد شده است.

برای درک بهتر توجه شما را به این ویدئو جلب می کنیم:

در پست های بعدی و با گذشت زمان آموزش ها و ترفند های استفاده از Sway را بیان خواهیم کرد.در حال حاضر می توانید به وب سایت آن مراجعه کنید و از آن استفاده کنید.

sway.com

Sway Preview expands and delivers more feature improvements

Announcing Office Sway: reimagine how your ideas come to life

4 نظرات

  1. میشه روش موزیک گذاشت ؟
    و سوال دیگه در نهایت میشه با فورمت های ویدیویی مثل MP4 استخراجش کرد ؟
    سپاس

  2. اینطور که متوجه شدم درواقع یه چیزی فراتر از پاورپونت هست که میشه به اشتراک گذاشت .. درسته؟

پاسخ دادن

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید