خانهOfficeاصلاحیه های مایكروسافت در راه است

اصلاحیه های مایكروسافت در راه است

شركت مایكروسافت قصد دارد در 12 نوامبر هشت به روز رسانی امنیتی را برای ویندوز، آفیس و اینترنت اكسپلورر منتشر نماید. سه به روز رسانی كه سیستم عامل ویندوز و اینترنت اكسپلورر را تحت تاثیر قرار می دهد در رده امنیتی بحرانی قرار دارند.
تمامی نسخه های ویندوز از جمله نسخه 8.1 نسبت به یكی از رخنه های بحرانی آسیب پذیر می باشند. در سه شنبه اصلاحیه مایكروسافت یك بولتن، آسیب پذیری بحرانی را در تمامی نسخه های اینترنت اكسپلورر از جمله نسخه 11برطرف می نماید. سه بولتن دیگر ویندوز در رده امنیتی مهم قرار دارند.
دو بولتن دیگر كه در رده امنیتی مهم قرار دارند تمامی نسخه های آفیس را تحت تاثیر قرار می دهد. هم چنین شركت مایكروسافت برخی از اصلاحیه های ماهانه خود را منتشر خواهد كرد از جمله انتشار نسخه جدیدی از Malicious Software Removal Tool و تعدادی به روز رسانی های غیرامنیتی.
اواخر هفته گذشته شركت مایكروسافت یك آسیب پذیری را افشاء كرد كه برخی از نسخه های ویندوز و آفیس و تمامی نسخه های Microsoft Lync را تحت تاثیر قرار داده است. در سه شنبه اصلاحیه ماه نوامبر این آسیب پذیری برطرف نخواهد شد.
روز گذشته شركت مایكروسافت بولتنی در رابطه با این آسیب پذیری منتشر نمود. در این بولتن آمده است كه تنها برخی از كاربران آفیس در معرض خطر قرار دارند. هم چنین شركت مایكروسافت اعلام كرده است كه كاربران نسبت به این آسیب پذیری نگران هستند می توانند تا زمان انتشار اصلاحیه، دستوراتی را كه در بولتن آمده است اعمال نمایند.
منبع:ماهر

پاسخ دادن

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید