برنامه شرکای تجاری مایکروسافت برای ارائه خدمات به کسب وکارهای کوچک

شرکت مایکروسافت برنامه‌ای را برای معرفی توانمندی‌های‌ شبکه شرکای خود (MPN) برای کسب‌وکارهای کوچک اجرا می‌کند.

این برنامه قرار است در ماه ژوئن انجام شود و هدف آن معرفی تخصص و قابلیت‌های شرکای تجاری مایکروسافت برای ارائه جدید‌ترین راهکارهای فناوری این شرکت برای کسب و کارهای کوچک بر اساس نیازهای خاص کسب و کار هر کدام است.

به گزارش وب سایت eweek این برنامه معرفی توانمندی‌ها بر مبنای ورودی محصولات و خدمات و بازخوردهای هر یک از شرکای تجاری مایکروسافت طراحی شده و آنها را قادر می‌سازد فرصت‌های نهفته در بازار نرم‌افزارهای کسب‌وکارهای کوچک را شناسایی کرده و از آن استفاده کنند. مایکروسافت انتظار دارد با این اقدام توانمندی شرکای خود را در بازار کسب‌وکارهای کوچک افزایش دهد.

به این ترتیب شرکای تجاری مایکروسافت می‌توانند تخصص‌های خود در زمینه محصولات مختلف مایکروسافت را از یکدیگر متمایز کنند و از این طریق مشتریان خود را افزایش دهند. خدمات بر پایه فناوری پردازش ابری بخش عمده‌ای از این خدمات است و مایکروسافت کمک می‌کند این شرکت‌ها توانمندی‌های خاص خود را مثلاً در زمینه ویندوز ۷، ویندوز سرور ۲۰۰۸، ویندوز سرور ۲۰۱۱ که ویژه کسب‌وکارهای کوچک است و مایکروسافت آفیس ۳۶۵ را به کسب و کارهای کوچک بشناسانند.

جان راسکیل، معاون گروه شرکای جهانی مایکروسافت در این باره گفته است: این برنامه به شرکای تجاری مایکروسافت که به استفاده از فناوری‌های پردازش ابری رو آورده‌اند و در صدد توسعه کسب و کار خود هستند اجازه می‌دهد با استفاده از اعتبار و برند مایکروسافت به مزایای رقابتی زیادی دست یابند و بازاریابی، فروش و ظرفیت‌های فنی خود را ارتقا بخشند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *