خانهPowerPointافزودن ویدیو به پاورپوینت-PowerPoint Video YouTube

افزودن ویدیو به پاورپوینت-PowerPoint Video YouTube

برای افزودن یک ویدئو به اسلایدتان چه از کامپیوتر خود و چه از سایتی خاص مثلا You tube مراحل زیر را انجام دهید:

1=یک اسلاید جدید ایجاد کنید به منویInsert  بروید.

2- روی مثلث کوچک قسمت Video کلیک کنید.اینجا دو گزینه استOn line video  یعنی ویدئوهایی روی اینترنت هستند و Video on my pc یعنی ویدئو هایی که روی کامپیوترتان هستند.

3-مثلا ما می خواهیم ویدئویی را از اینتر نت در اسلاید قرار دهیم روی   On line videoکلیک می کنیم پنجره ای باز می شود اینجا هم دو گزینه داریم می توانیم از همین جا ویدئو را از You tube جستجو کنیم. نتایج همین جا نشان داده می شوند می توانیم روی آنها کلیک کنیم و همین جا بگذاریم.

4-و داخل Presentation  یا از گزینه From a video embed code  می توانید آدرس Video را Paste کنید. اگر ویدئوی شما درYou tube هست یا آدرس ویدئو را می دانید این گزینه خوب است اگر ویدئو شما روی وبلاگ باشد هم می توانید از این گزینه استفاده کنید.

5-حالا یکBrowser  را باز می کنیم ما اینجا یک ویدئو داریم می خواهیم آدرس آن را در Power point بگذاریم . در قسمت پایین ویدئو روی Share کلیک کنید.

6-بعد پایین تر روی Embed کلیک کنید روی کد راست کلیک کنید و آن را Copy کنید برمی گردیم بهPresentation و در کادر جلوی From a video کلیک راست کرده و   Pasteمی کنیم. سپس روی فلش سیاه جلوی آن کلیک کنید بعد از چند ثانیه ویدئو وارد اسلاید می شود.

الان منوی ما دو تب جدید داریم. تب Format و Play back      

برای اینکه ویدئو  را تست کنید روی   Playبالا سمت چپ تب  Format کلیک کنید. ویدئو بارگذاری و اجرا می شود.

برای وارد کردن ویدئو از کامپیوتر خودتان روی منویInsert  کلیک کنید و به قسمت video رفته و  Video on my pc  را انتخاب کرده و فیلم را از مکان مورد نظر خود در کامپیوترتان انتخاب کنید و روی  Insert  کلیک کنید. می توانید با استفاده از تب Format جدیدی که به وجود می آید به آن خط دور اضافه کنید یا Style خاصی بدهید.

1 دیدگاه

  1. سلام ممنون از اموزش های خوبتون
    یک سوال داشتم. وقتی تو پاورم یه فیلم میذارم و پاور را به ویدئو تبدیل میکنم فیلم های داخل پاور به هم میریزه. مشکل از کجاست؟

پاسخ دادن

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

برای افزودن یک ویدئو به اسلایدتان چه از کامپیوتر خود و چه از سایتی خاص مثلا You tube مراحل زیر را انجام دهید:1=یک اسلاید جدید ایجاد کنید به منویInsert  بروید.2- روی مثلث کوچک قسمت Video کلیک کنید.اینجا دو گزینه استOn line video  یعنی ویدئوهایی...افزودن ویدیو به پاورپوینت-PowerPoint Video YouTube