پاسخ تیم توسعه دهنده برای شمسی سازی تاریخ در آفیس

حدود 4 ماه پیش از شما عزیزان درخواست داشتیم تا برای شمسی سازی آفیس به لینک رای گیری مراجعه کرده و نظر و رای خود را به اطلاع توسعه دهندگان آفیس برسانید.

هم اکنون این مژده را در آستانه سال 1395 به شما میدهیم که پاسخ مناسبی از تیم توسعه دهنده به شرح زیر دریافت کرده ایم:

Hi there,
Thanks for your interest and we understand your need to include Persian calendar in Office and SharePoint. We don’t directly handle these kinds of features and our focus is Office developer related features. But we’ve forwarded it along to the Office Client team who does. As such, we’re closing this request on our site. In the future, please refer to our blog (http://blogs.office.com/dev/) for future feature announcements.

Thanks,
Office Extensibility Team

سلام

از علاقه ی شما متشکریم و نیاز شما به تقویم فارسی در مجموعه‏  آفیس و شیر­پوینت را کاملا درک می‏کنیم. ما این قبیل ویژگی­ها را مستقیماً مدیریت نمی‏کنیم و تمرکزمان بیشتر بر روی ویژگی­های مربوط به توسعه دهنده های (developers) آفیس است. اما درخواست شما را به تیم مخصوص مشتریان آفیس (Office Client Team) که تمرکز اصلیشان این ویژگی­ها است، ارسال کرده ایم. به همین دلیل، این درخواست شما در سایتمان را می­بندیم. در آینده، برای اعلام ویژگی­های جدید به بلاگ ما (http://blogs.office.com/dev/) سر بزنید.

با تشکر

تیم توسعه پذیری آفیس.

این حرکت نشانه های بسیار خوب برای رسیدن به تقویم شمسی یکپارچه با محصولات آفیس می باشد.امیدواریم در آینده نزدیک خبر افزوده شدن تاریخ شمسی را به شما علاقه مندان برسانیم.

2 دیدگاه برای “پاسخ تیم توسعه دهنده برای شمسی سازی تاریخ در آفیس

  1. مهدی برفروشان گفته:

    لطفا تقویم شمسی که به حق کاملترین تقویم است را به مجموعه پر کاربرد آفیس اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *