پروژه Insider آفیس

Insider چیست؟

به این گروهی که محصولات مایکروسافت را پیش از انتشار نسخه نهایی،مورد آزمایش قرار می دهند و نظرات خودر ار با گروه برنامه نویس مایکروسافت اعلام می کنند Insider گفته می شود.

مایکروسافت از این طریق به معنای واقعی خود را با مشتریان همراه می کند و مبحث “مدیریت ارتباط با مشتری” را به طور کامل اجرا می کند.اما چرا این کار موفق بوده است و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است؟

قبل از اینکه نسخه نهایی ویندوز 10 منتشر گردد، افراد زیادی در سراسر دنیا آن را مورد آزمایش قرار می دادند و کمبود ها و بازخورد های خود را به مایکروسافت منتقل می کردند تا شاهد ویندوزی بهتر و کارآمدتر باشیم.بعد از این کار مایکروسافت تصمیم گرفت همین روند را برای ویندوز موبایل 10 انجام دهد.این دو پروژه با استقبال خوبی از سوی کابران روبرو گردید.اگر دوست دارید عضو گروه اینسایدر ویندوز 10 شوید کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید.

عضویت در گروه Insider Windows

این تجربه موفق باعث شد که مایکروسافت پروژه اینسایدر را برای علاقه مندان آفیس رو نمایی کند.برای پیوستن به گروه از لینک زیر استفاده کنید و نظرات و خلاقیت های خود را با مایکروسافت آفیس در میان بگذارید.

عضویت در گروه Insider Office

به عنوان مثال قابلیت اشتراک گذاری اسناد ورد به صورت PDF و ایمیل از طریق گزینه Share در برنامه Word  امکان پذیر می باشد.ولی این قابلیت فعلا فقط برای اعضای اینسایدر فعال می باشد.

Office Insider

آفیس insider

اینسایدر آفیس

[purchase_link id=”8286″ style=”text link” color=”” text=”خرید”]

[purchase_link id=”8286″ style=”button” color=”gray” text=”خرید”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *