دسته بندی ایمیل ها به کمک پوشه در Outlook 2013

در برنامه Outlook 2013 مایکروسافت روش های مختلفی برای دسته بندی ایمیل ها وجود دارد.اما روشی که در اینجا بیان می شود به کمک پوشه ها (Folders) می باشد.شاید از خود بپرسید این روش چه کاربردی می تواند داشته باشد؟

اگر شما مدیر فروش مجموعه ای باشید و با نمایندگان مختلفی سر و کار داشته باشید و بخواهید بررسی کنید هر روز صبح از چه نماینده ای ایمل دریافت کرده اید. یکی از بهترین و ساده ترین راه این است که برای هر نماینده یک پوشه ایجاد کنید و ایمیل دریافتی او به پوشه مشخص آن نماینده وارد شود.از این راه مدیریت و پیگیری امور بسیار ساده می باشد.در واقع در این روش مدیریت ایمیل ها را با پوشه بندی انجام می دهیم.

فرض می کنیم می خواهیم تمام ایمیل های دریافتی از آقای x در پوشه tehran salesman قرار بگیرد.

برای این کار مراحل زیر را دنبال می کنیم:

1)وارد برنامه Outlook 2013 شده و به مسیر زیر بروید:

File>Manage Rules & Alerts>E-mail Rules>New Rule

دسته بندی ایمیل ها در اوت لوک

 2)در پنجره باز شده بر روی Apply rule on message I receive کلیک کنید و سپس بر روی Next کلیک کنید.

 

دسته بندی ایمیل در outlook 2013

برای دیدن ادامه مطلب اگر عضو هستید وارد شوید. اگر عضو سایت نیستید عضو سایت شوید یا اشتراک خود را ارتقا دهید

عضویت در سایت

ورود به سایت

ارتقا

LinkedIn office learning

کانال تلگرام وب سایت آموزشی آفیس

دیدگاه ها

  1. mehdi alinejad گفت:

    سلام. چرا ایمیل های دریافتی علاوه بر اینکه در پوشه خودشون قرار میگیرن در پوشه x هم دیده میشه و ایمیل هایی که پوشه ندارند هم به جای inbox در پوشه x قرار میگیرند

    • آموزش آفیس گفت:

      سلام دوست عزیز
      الان مجدد بررسی کردم.همچین اتفاقی برای من نیافتاد.شما تنظیمات دیگه ای رو دست کاری نکردید؟

  2. ali shakoori گفت:

    سلام من چرا نمیتونم ادامه مطالب رو ببینم

دیدگاه شما

(ضروری)
(ضروری,نمایش داده نمی شود)
(ضروری)

خبرنامه آفیس