بیل گیتس شخصا بر پروژه آفیس ۱۶ مایکروسافت نظارت می کند

به نقل از گجت نیوز:

مایکروسافت که شکست های زیادی را ویندوزفون و اسمارت فون های خود تجربه کرده است؛ در این مدت طولانی به هیچ وجه اجازه نداد که ویندوز و آفیس به سمت سقوط بروند. چرا که امروز این شرکت بنابر آمارهای موجود بیشترین درآمد خود را از فروش نسخه های ویندوز و آفیس به دست می آورد و زمین خوردن آن مساوی نابودی مایکروسافت است.

با اینکه از ابتدای تولید ویندوز رقیب اصلی آن اپل و مک شناخته می شد ولی این رقیب قدیمی نتوانست ویندوز را از صحنه خارج کند و عملا پی سی های دنیا به تصرف ویندوز درآمد. اما از ابتدای ۲۰۱۴ با رشد سریع کروم بوک ها و جذابیت های قیمتی ونرم افزاری که گوگل در سیستم عامل کروم قرار داده است رقیب جدید و خطرناکی وارد صحنه شد که مایکروسافت را مجبور به سرعت دادن در به روز رسانی خود نمود. ویندوز ۱۰ کمتر از یکسال پس از ۸ رونمایی شد تا ضعف های آن شکستی دوباره را رقم نزند و حالا آفیس ۱۶ در راه است.

بیل گیتس چند سال است از سمت مدیرعاملی و ریاست هیات مدیره در این غول آمریکایی استعفا داده و حتی دیگر بزرگترین سهام دار آن هم  نیست اما همانطور که در زمستان سال گذشته پیش بینی کرده بودیم دوباره شخصا وارد قسمت های فنی شرکت شده تا تمام تلاش خود را به کار بندد که شکست فجیع ویندوزفون در برابر اندروید دوباره برای ویندوز و آفیس تکرار نشود.

سایت های خبری تکنولوژی در اخبار متعددی اعلام کرده اند بیل گیتس سعی دارد با آفیس جدید تحول عظیمی را دوباره رقم بزند. آفیسی که دیروز در خبرگزاری ها به نام آفیس ۱۶ نامیده شده است و احتمالا در کنفرانس بیلد سانفرانسیسکو که هرسال مایکروسافت در فصل بهار برگزار می کند رونمایی خواهد شد. هرچند احتمال می رود نسخه بتای آن همانند ویندوز ۱۰ به زودی عرضه گردد تا در روز رونمایی به مشکل جدی برخورد ننماید.

این آفیس برای اولین بار لمسی خواهد بود و این امکان را می دهد که کاربران در تبلت های خود تجربه جدید و زیبایی از آن را تجربه نمایند. این آفیس جدید از سیستم Tell Me به خوبی استفاده کرده که شما می توانید تمام ویژگی های آن را به راحتی بشناسید و طرز کار آنها را به خوبی فراگیرید. هرچند اطلاعات زیادی از محصول جدید مایکروسافت در دسترس نیست اما به نظر می رسد که قرار است آفیس جدید که کاملا با نسخه های اندروید هماهنگ است در رنگ های جدید غیر از آبی تکراری نیز در اختیار کاربران قرار گیرد.
زیبایی از آن را تجربه نمایند. این آفیس جدید از سیستم Tell Me به خوبی استفاده کرده که شما می توانید تمام ویژگی های آن را به راحتی بشناسید و طرز کار آنها را به خوبی فراگیرید. هرچند اطلاعات زیادی از محصول جدید مایکروسافت در دسترس نیست اما به نظر می رسد که قرار است آفیس جدید که کاملا با نسخه های اندروید هماهنگ است در رنگ های جدید غیر از آبی تکراری نیز در اختیار کاربران قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *